?

Log in

Sora's Journal
I write stuff here. Lots of stuff.
Recent Entries 
24th-Nov-2007 11:40 pm - more insanity...
whee
These were spam ads me and a friend modified. We really only added a few words here and there... Only a few!
So if you're sensative/allergic to Cracktastic Works of Idiocy, I don't suggest reading...

Fat-head blockerCollapse )


***

Send out your letter to Millions of Potential Consumers!Collapse )

***

Rabid WolverenesCollapse )
23rd-Nov-2007 01:33 pm - glory and victory
depressed
This is the last one I've got written in this set, I'll probably pick up writing it more later. When I think of things to write. This one actually mentions Sora and takes Seph's point of view.

I don't own the characters or setting, so don't sue.

#4: ReasonsCollapse )
23rd-Nov-2007 01:30 pm - Glory and Victory
serious
This time, I torment Aerith and Cloud a little bit.
Again, I don't own the characters or setting. don't sue.

#3: All ThingsCollapse )
23rd-Nov-2007 01:25 pm - Glory and Victory
cute
More torture of Aerith and Sephiroth in the KH universe.
Again, this doesn't happen at any specific time within the cannon plotline. I don't own the characters or setting.

#2: Loose PetalsCollapse )
23rd-Nov-2007 01:15 pm - Glory and Victory
serious
This is from a fic challenge thing I was participating in till I got tired of doing it and left the lj-group thing. So. I'm reposting the fic bits here and might continue them.
These are focused on Aerith and Sephiroth in the Kingdom Hearts 2 universe. They're outside the cannon plotlines and deal somewhat with my ideas of how the Final Fantasy and KH universes merge together. I'm also posting them here because they don't exactly fit into the KH category on FF.n because they really don't deal with Sora and co (thus, no one is likely to read them).

These are also unlocked because the characters and settings are not mine (don't sue me, please).


#1: I Hate YouCollapse )
9th-Nov-2007 01:54 pm - ohhkiedoke.
smile
I'm turning this LJ into my lit-lj, in which I post my story bits I feel like sharing with my fiends.
This is my last open post on this LJ.
In other words. If you want to be added to my friends list so you can read my stuff, post on this post with your nickname and how I know you. If I actually do know you, then you'll be added. <3

So- there we go! I have found a use for this LJ once again (which is nice, because I rather like it still!)
23rd-Apr-2007 12:49 am - because it's here
serious
I'm posting something - because I've still got this account, and I really liked using it.
4th-Nov-2006 12:01 am - of all the things...
serious
This morning, I got up, and just KNEW it was going to be a crappy day.

why?

because I couldn't find my pants.

Yeah. it was 10 mins till I had to go catch the bus and I could NOT find any pants. At all. None! I asked mom where my pants were and she was like "I don't know dear. you need to get dressed!" and I'm like "but MOM!!! I NEED PANTS!!"

and so, I ended up having to WALK to school in shorts and it was just TOO cold for shorts today.

I think someone pranked me and I don't know who it was, but I'm gonna find out, and when I do, I'm gonna kill them.


seriously.
29th-Sep-2006 10:13 am - guilt
serious
I stomped a cricket yesterday.

I was mad at one of my teachers and on the way out of school I saw a cricket and stomped him.

I feel so bad about it now. I mean REALLY bad about it.

I made a little shrine for him this morning.
cute
it seemed interesting, so I copied it and answered the questions. lol.

ARE YOU:
1. A Cuddler? Umhmm! I sure am
2. A morning person? Not really. I usually have to get a shower to actually wake up.
3. Are you a perfectionist? A little, sometimes. Not when it comes to cleaning my room.
4. An only child? yep
5. Gay? Uh… no. no I’m not!!
6. Currently suffering from a broken heart? nope
7. Okay styling other people's hair? Eew.. playing with hair is a girl thing
8. Left handed? Nope ^_^
9. Addicted to MySpace? Never used it. I’m lucky I’m doin livejournal so well.
10. Shy around the opposite gender? Nope!

DO YOU:
11. Bite your nails? No. well, not my toenails.
12. Get paranoid at times? Sometimes. Depends on the situation. Like, … dark caverns make me paranoid.
13. Currently regret something that you have said? All the time, actually x.x
14. Curse frequently when you get mad? No, of course not so anyone knows anyway
15. Enjoy country music? Eew. Why would anyone like that stuff?
16. Enjoy jazz music? Not really. It sounds tuneless to me. I like Morning Musume!
17. Enjoy smoothies? Yeah!! And Ice cream and anything tasty and cool!
18. Enjoy talking on the phone? Hmm. Sometimes. I’ve gotta be in the mood for it.
19. Have a lot to learn? Of course I do!
20. Have a pet? A cat! She’s insane.
21. Have a tendency to fall for the "wrong" person? Ummm does falling for EVERYONE count? ;.;
22. Have all your grandparents? Nope. ;.;
23. Have at least one sibling? Nope. I wish I did
24. Have been told that you are smart? Hahahaaa!
25. Have Caller I.D. on your phone? nope

HAVE YOU:
26. Changed a diaper? Heck no!
27. Changed a lot over the past year? Eeew! Never!
28. Had surgery? Nope! ^_^
29. Killed another person? Um…
30. Had your haircut within the last week? nope
31. Had the cops been called on you? Lol, nope!

LAST PERSON WHO:
32. Slept in your bed that wasn't you? Riku
33. Saw you cry? Hayner
34. Went to the movies with you? Kairi, years ago
35. You went to the mall with? Kairi and Riku, years ago
36. You went to dinner with? My mom
37. You talked on the phone? Riku
38. Broke your heart? Riku. But Kairi put it back together. Though I suppose it was technically myself, cause I kinda stabbed myself with the blade. But Riku made me do it.

Any yet another
1. Do you still talk to the first person you kissed? Yep!
2. Have you ever seen your best friend naked? O.o;;; I plead the fifth.
3. Are you in a relationship? Hmmm. Not sure how to answer this. I mean, I’d like to have a relationship but … well. Y’know..
4. What is the best thing about your job? The fact that I get to run around killing Heartless. The fact that no one believes I do is the sucky part.
5. Do you like more than one person right now? Yeah. u.u;;
6. Are you against same sex marriage? nope
7. Where are you going on your next vacation? I dunno yet. My mom won’t barely let me go to the play island.
8. Where did you first get sick? When I was a baby. On my mom.
9. Have you ever thrown up on a 84 year old woman? Mom says I did.
10. Last book you read? Some stupid one for class
13. If you could have one super power what would it be? Lol! I’ve already GOT one!
14. Where have you lived most of your life? Destiny Islands
16. Where do you see yourself in 4 years? …probably still on Destiny Islands
18. What is your favorite sound? Church bells in the evening
20. Favorite movie of all time? TERMINATOR!!!
22. Have you ever gone to therapy? I plead the fifth
23. Have you ever Played Spin the bottle? Hehe. I’d like to. I can’t talk Kairi into it. YET!
24. Have you ever toilet-papered someone's house? Hehe. SORA WAS HERE anyone?
25. Have you ever liked someone but never told them? Hmmm. Not really. I’m fairly straight forward with that kind of thing.
27. Have you ever had a crush on your sister's friend? Ugh. If I had a sister, it’d still be gross
28. Have you ever gone to a beach? ALL THE TIME!
29. Have you ever been to a strip club? Heck no!!! *BLUSH!!!*
30. Have you ever had a stalker? Nooo eew!
31. Have you ever gone skinny dipping? hehehee
32. Have you ever laughed so hard you cried? Yep!
33. Have you ever cried yourself to sleep? …sadly yes.
34. Have you ever peed standing up? ALL THE TIME!!
36. Have you ever lied to your parents? Um… yeah. but only cause I had to.
37. What do you miss right now? Miss. I miss the past, but am glad it’s gone.
38. Ever thrown up from working out? Ug. No.
39. Have you ever gotten a haircut so bad that you wore a hat? Lol. Why do you think my hair’s the way it is? I REFUSE to let my mother cut my hair after the last time!
40. Ever eaten 3 meals from 3 different fast food places one day? No, but that sounds fun.
41. Last song you listened to? Good Enough by Hoobastank.
42. Have you ever spied on someone? Hehe… maybe a little?
43. Have you ever slept with one of your coworkers? Huh? Nooo ew.
44. Last thing you ate? A chocolate chip muffin.
45. Who was the last person who called you? Um.. that was a while ago. I forgot
46. When was the last time you slept for more than 12 hours? It’s been so long I’ve forgotten.
47. Have you ever killed a kitten? NEVER!!!
48. Have you ever stolen anything? NEVER!!!
49. Have you ever drank egg nog? Yeah, it’s tasty!
50. If you could be anywhere right now where would it be? On the play island and not in this stupid class!
This page was loaded Feb 26th 2017, 12:12 pm GMT.